Voor een bedrijf is het niet altijd makkelijk om op ieder moment van de dag bereikbaar te zijn. De belangrijkere zaken en werkzaamheden moeten eerst uitgevoerd worden anders lijdt dit tot ontevreden klanten. Ondanks dat deze werkzaamheden uitgevoerd moeten worden verlangt de klant dat een bedrijf altijd bereikbaar is. Als dit niet het geval is voelen de klanten zich niet gewaardeerd, ze voelen zich buiten gesloten terwijl zij een binding met het bedrijf willen. Als ondernemer moet deze kans gepakt worden zodat de klant nooit naar de concurrent zal overlopen, het kan zelfs resulteren tot een toename van de omzet. De huidige klant verricht meer aankopen dan gewoonlijks. Maar hoe kan je dan als bedrijf altijd bereikbaar zijn? Met het bereikbaar zijn wordt bedoelt de communicatie mogelijkheden tussen eeb bedrijf en de klant. Als een klant een vraag heeft over het product dan belt degene het bedrijf op, dit is een manier van een communicatie van beide partijen. De grotere bedrijven hebben het budget om een telefoniste aan te nemen, het komst zelfs voor dat bedrijven een hele afdeling als klantenservice en receptie hebben. Helaas is dit voor de kleinere bedrijven niet mogelijkheid vanwege het salaris van de receptioniste dat betaalt moet worden. Toch is er voor deze bedrijven een mogelijkheid, namelijk het uitbesteden van de telefoon aan een telefoonservice. Een telefoonservice is een gespecialiseerd bedrijf op het gebied van telefoons want zij beantwoorden voor een bedrijf de inkomende oproepen. Door een antwoordservice in te schakelen is een bedrijf altijd bereikbaar en kunnen de klanten tevreden gehouden worden. Tussen de beide partijen ontstaat een klantrelatie, dit komt mede doordat ieder bedrijf een persoonlijke telefoniste krijgt. Het kan ook voorkomen dat je als ondernemer bepaalde inkomende oproepen zelf wilt beantwoorden, als een extern bedrijf is ingeschakeld is hier nog steeds de mogelijkheid voor. Alleen de doorgeschakelde oproepen naar het externe bedrijf worden in rekening gebracht. |
https://www.bizziphone.com |