Een ‘branded party’ geven doe je zo!

Er is altijd iets te vieren! Een jubileum of een grote prestatie moet je vooral goed vieren als bedrijf. Een goede reden om eens een bedrijfsfeest te houden voor je personeel en relaties. Ook dat is een manier van relaties onderhouden. Je kunt van zo’n feest een mooie aangelegenheid maken om je merk in een goed daglicht te zetten. Met een wat we ook wel kunnen noemen ‘branded party’ zet je het merk in de spotlights en zorg je voor positieve associaties met je merk. Dat is belangrijk bij relaties, maar ook bij je eigen personeel! 

 

Versiering

Een ‘branded party’ houdt in dat je het feest ook deels gebruikt om als het ware reclame te maken. Waarmee doe je dat dan? Allereerst kun je de versiering hiervoor inzetten. Je kunt vlaggetjes, slingers en ballonnen bedrukken met je eigen logo. Die kun je werkelijk overal ophangen bij je bedrijf. Koop je hier wat meer van in, dan heb je voor alle feestelijke gelegenheden ‘branded’ versiering. Het ziet er super professioneel uit! Bij binnenkomst maak je meteen duidelijk bij welk bedrijf je gasten zijn en wordt van een afstand al duidelijk dat ze hier moeten wezen. Daarna worden je gasten binnen steeds weer herinnerd aan je merk. 

Relatiegeschenken

Een drankje erbij, dan is het al gauw gezellig. Maar word je de volgende dag nog herinnerd? Zorg dat mensen ook na afloop van je feest zich je merk herinneren. Natuurlijk niet op een manier van agressieve reclame maken, maar met relatiegeschenken. Geef je een aardigheidje mee na afloop, zoals een goodie bag met je logo. Dat geeft ook nog eens een hoop waardering. Geef ze een nuttig geschenk. Want als het gebruikt wordt, ziet je relatie keer op keer je logo en blijf je hangen. Op die manier is het niet alleen een feest om te herinneren, maar ook een memorabel merk. Het complete plaatje is immers toch altijd het mooist!