Backoffice Medewerker

Functieomschrijving

Als backofficemedewerker ben je een administratieve spilfiguur in onze brandstofdochter. Je komt terecht in een team van 5 personen en werkt op ons kantoor in Kampenhout. Je krijgt veel kansen om jezelf te ontwikkelen en ervaringen te delen met collega’s.

We zijn op zoek naar backoffice medewerkers om onze business office medewerkers te versterken.

Je functie?

  • Je staat in voor de administratieve afhandeling van het brandstoftransport samen met je collega’s:
  • Je controleert en verwerkt de kassa, laadopdracht en reisopdracht van onze chauffeur. Vervolgens registreert u de levering in ons ERP-systeem.
  • Dan bent u verantwoordelijk voor het correct opmaken van onze facturen.
  • U controleert dagelijks onze olievoorraad.
  • U fungeert als back-up voor het ontvangen van telefonische bestellingen en bestellingen via de telefoon. U kunt een bestelling registreren en onze klanten helpen bij het oplossen van verschillende problemen met betrekking tot de selectie van stookolie, prijs, levering, facturen, enz.
  • U kunt ook onze NPS-score volgen, die wordt gebruikt om de klanttevredenheid te meten. Je neemt contact op met de klant om meer informatie te krijgen over hun klantervaring.

Profiel

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in administratief beheer
  • Door uw juistheid kunt u ervoor zorgen dat de facturering en registratie van de bestelling correct verloopt
  • Je kunt zelfstandig werken, je hebt overzicht van taken in alle situaties en je kunt eenvoudig prioriteiten stellen … Kortom, jij bent de beheerder van alles
  • Klantgericht werken is belangrijk voor al onze taken. Je bent iemand die elke vraag met een glimlach beantwoordt
  • U spreekt vloeiend Nederlands

Gezamenlijk wordt een rooster vastgesteld, in de drukke periode (winter) werk je tussen 7.00 en 18.30 uur en in de rustige periode (zomer) tussen 7.30 en 18.00 uur. Werk tussendoor. De werktijden op zaterdag zijn van 8.00 uur tot 12.00 uur, en het is geen probleem om afwisselend met je collega’s te werken (gemiddelde frequentie is 1/8 week).

Aanbod

  • Ondersteunende functies in bedrijven met persoonlijke en lokale kenmerken
  • Aantrekkelijk salarispakket plus wettelijke voordelen, zoals maaltijdcoupons, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering. Naast je 20 wettelijke vakantiedagen krijg je ook 6 ADV-dagen
  • Een werkomgeving met echte ondernemersgeest. We moedigen een kritische uitstraling aan, we juichen nieuwe ideeën toe
  • Werk in een verkeersvrije omgeving: nooit meer last van files, want je werkplek bevindt zich in Kampenhout!
  • Volop mogelijkheden om uw managementkennis en -capaciteiten uit te breiden.

https://www.vindazo.be/vacatures/medewerker-backoffice.html